söndag 28 februari 2010

Övernattning hos Amanda

Kan säga att jag hade grymt kul hos Amanda! Blev enormt mycket skratt, vilket behövdes :) började med att vi stack ner till lappens och köpte med god mat hem till Amanda. Sen blev det massa fula kort tagna = massa skatt! Och sen så lyckades Anna tappa sin nya mobil i Amandas skurhink full med vatten, så Amandas fick sitta med hårtorken och blåååsa. Skärmen blev då fuktskadad ;( sen stack Anna och jag och Amanda satt och spelade kort tills några förstörde vårat humör totalt. Shit vad sur jag blev! Amanda med för den delen. Att folk ens orkar hålla på..

Aja, sen blev det sova av. Jag sov längst in vilket resulterade med att jag blev inklämd och knappt kunde röra mig när jag vaknade, Amanda behövde tydligen stort utrymme ;) och på morgonen blev det god frukost. Och haha! Amandas macka hoppade ur brödrosten och ner på golvet, vilket såg väldigt kul ut ;)
Sen köpte jag cigg åt Matilda och efter det drog jag hem.

Och senare blev det träning, först afro sen kärring-gympa. Klarade inte av hela gympan, mitt huvud höll på att explodera :( har fortfarande ont, inte bra.. men nästa söndag ska jag och Sara satsa på kickboxningen istället, myyycket roligare! :D saknar det som fan..

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.. vilket kanske inte behövs haha.

TTYL, puuuss!


Haha äntligen lite nya bilder!


Och en till, haha <;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>