onsdag 24 februari 2010

Dumma hals..

Min hals gör ont, började idag strax före gympan..det sög ju. För jag vill ju bli frisk till helgen! Så får jag ont i halsen också -.-' kul kul...nooot.

Ska snart plugga lite samhäll så att jag kan göra provet imorrn. Så jobbigt, vill ha looov nu! Orkar inte mer nu alltså.

Sitter här i soffan nu i alla fall, nyss druckit citrus-te med citronhonung, mums! Skönt mot halsen är det. Snyltar lite godis av min bror också, höhö <; ska verkligen bli skönt att träna imorrn! Var inte där en enda gång förra veckan. Börjde ju må dåligt och bli förkyld i torsdags, då ena träningen var så då sket jag i den, sen var den andra i söndags och då var det en bakisdag, fast jag inte var bakis, utan vara seg ;) så då sket jag i den. Känns som att jag inte har tränat på typ 100 år :o saknart! Sen funderar jag på att dra på kickboxningen på söndag istället för afro. Saknar kickboxningen som fan! Är ju så grymt kul så ja, är lätt sugen att börja igen alltså!

Och imorrn blir det att vara med Amanda innan träningen och mysa lite :D dricka lite kaffe och snacka skit som vanligt ;) me like!

Nu ska jag slöa, kanske kolla på nåt jag laddat hem, osäker på vad än, men det märks väl ;D haha.

Pooooss fuckers!


Vet att många saknar mitt det dära håret, så bjussar på en sån bild <;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>