torsdag 4 februari 2010

En och en halv igår

Ja det blev middag igår på en och en halv för att fira Alex som blev 18 i tisdags :)
Var skojigt värre :D mycket skratt blev det. Kom inte hem förrän halv ett på natten (;
Slutade väl kanske inte så bra för Alex, lite för full blev hon! Men var kul så länge
det vara iaf. Sen skrämde ju inte alls Marcus skiten ur mig, nejnej... -.-' som han
jämt ska göra när man är där. Tror han gjorde det 6 ggr igår, om inte mer!
Alex fick en dildo iaf haha! Tror hon skämdes lite ;)

Men innan en och en halv så var jag och mamma och tog kort till våra leg.
Jag såg väl lite sur ut men ah, får duga haha :D skyller på den hemska huvudvärken
jag hade då! Gaaah, blir tokig på den här dumma huvudvärken alltså -.-

Sååå, nu sitter jag i skolan och har äckligt ont i hela kroppen och är så trött så det
finns inte..blä. Blir snart att dra och fika med Olsson, Sara och kanske Helena om
hon orkar ta sig dit ;) senare idag blir det iaf afrodans! :D sen kanske push efter
det om jag pallar, eftersom jag har så ont i hela kroppen ._.

Aaaaaja, vi hörs la :D poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>