söndag 21 februari 2010

Happy birthday!

Jaa idag är det min dag då. Vaknade och var allmänt
seg när mina föräldrar och bror kom in och sjöng
för mig. Jag fick en bärbar, hade jag inte förväntat mig,
eftersom att jag fick en dyr mobil i julklapp :o

Men skitglad är jag nu i alla fall! :D

Och gårdagen i v-hyttan var helt underbar! Träffade folk
men inte träffat på evigheter, sen dansades det heeeela
kvällen med Anna och Olsson mest, och sen annat folk som
var på dansgolvet ofc (; var också uppe på scenen och dansade
ganska rejält, awesome! Och nästa helg bär det nog av till
etage med Anna och folk, längtar!

Sååå nu blir det snart kebabrulle/pizza, mums! Hungrig som
sjutton. Har inte hunnit äta nåt idag (;

TTYL! Poss

Denna bild får stå för gårdagens röj :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>