måndag 22 februari 2010

Sug måndag..

Happ, då var det måndag igen, och det hurrar man ju
inte för direkt.. hade historia på morgonen och
antecknade en massa som vanligt. Sen hade jag engelska
i ca 45 min tills klockan blev 11 då jag drog till
bussen som gick 11.20. Skulle till dumma tandläkaren,
är ju inte direkt nå kul där om jag får säga det själv.
Hon skulle röntga, vilket jag hatar! Är så känslig när
det gäller det där. Sen ah massa annat gjorde hon.
Och mitt humör är inte på topp idag direkt, därför
jag är klagarN^ i guess..

Jag är sjuk, eller ah börjar bli i alla fall..
Mina näsa rinner, mina ögon är trötta och helt
borta, seg i hela jävla kroppen, hes osv.
Ska knarka massa te och ipren och hoppas på
en gladare Mirelle till helgen i alla fall.

Och jag måste ta nya bilder snart alltså!
Har bara samma gamla tråkiga bilder. Inte så kul
att ladda upp dom 100 ggr. Har väl nån ny men ja..

Nu orkar jag inte vara klagarN mer, utan ska gå
och fixa mig lite citrus-te med citronhonung :) mumma!

Ciao!

Gammal på mig och min bror <;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>