lördag 20 februari 2010

Lördag, party!

Jaa då är det lördag, igen! Men det är inte vilken
lördag som helst. Utan det är en STOR fest idag :)
Den blir i folkets hus i v-hyttan. Kommer dit över
200 stycken plus att det kommer ett band. Kan bli
najs najs! Sen fyller ju jag 18 imorrn, fan så jävla
härligt! Har längtat som fan. Lite tråkigt att det inte
är idag, för är ju inte så kul att fylla på en söndag ;)

Men aja, jag ska ju i alla fall bli firad idag också :D
Kommer ju att vara kvar på festen efter tolvslaget så :)

Tror också att jag börjar bli förkyld, och det suger hårt!
Sitter och nyser som fan och snorar och åh..var täpt i näsan
hela natten. Hatar det, kan inte sova då, och hade inge nässpray :(

Och nästa helg fyller Marcusbaby 19 år! Grattis till honom :*
Och den helgen blir det nog Etage med Anna och fler sötnosar.
Sen ville David dra med oss på Jetlag, men får la se hur det blir <;

Sen ja, har jag nog inte så mycket mer att säga, förutom att
jag är grymt peppad inför festen även fast jag börjar bli sjukling.

See you i dimman tonight babes! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>