tisdag 23 februari 2010

Tisdag och förkyld, great!

Ja nu sitter jag i skolan och har nyss skrivit klart
mitt författar porträtt om William Shakespeare och
skickat in till Igge. Blev inte så långt men orkar
faktiskt inte skriva mer nu.
Min näsa tar kol på mig, och mina ögon med. Är helt
lost, hatar att vara förkyld.. Hade sån extrem huvudvärk
imorse så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Gjorde ont som fan i bihålorna i alla fall..
Men det är bättre nu som tur är.

Hatar tisdagar, så jobbiga dagar. Vi har ALLA jobbiga
lektioner på en enda dag. Varför inte dela upp det?
Vi har t.ex bara media hela torsdagen, varför pluppade
dom inte in nån lektion där?
Idag har vi först: samhäll, engelska, svenska, matte och
sen så har vi NK. Visst ska jag väl inte klaga med tanke
på dom som går typ samhäll osv, men vi på media är inte
vana med så mycket faktiskt.. inte sådär i alla fall.

Aja, nu orkar jag inte skriva mer.

Ha det bra allihopa!

Ciao


Lite fail redigerad bild, men har inte inte PS på min dator än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>