fredag 5 februari 2010

Friday!

Åh fyfan vad skönt med fredag alltså! Jag är så slut i kroppen efter all denna träning
den här veckan. Varit både push, step up, afrodans och sen lite småträning hemma.
Mina armar är fan som spagetti, men antar att det är värt det..

Hade sovmorgon idag till 10.30, fett skönt! Behövdes verkligen.
Har nyss suttit och redigerat lite bilder till redovisningen, och just nu är det lunch och
sen efter lunchen så ska vi gå till biblioteket tydligen för det var någon utställning där
om nånting? (kommer inte ihåg vad det var just nu haha), sen antar jag att man får sluta
efter det. Och jag hann inte äta någon frukost imorse, så gissa vem som är hungrig -.-
Men har iaf tagit med mig en banan :D (y)

Sen får vi se vad som händer i helgen (; hoppas på lite mys idag iaf (y) ;D
Blir väl antagligen ganska slappt, känner inte direkt för att festa när jag knappt orkar
göra nånting haha! Min kropp är ju som den är just nu (;

Hör av eeeeer om ni hittar på nåt kul i helgen bitches! (;

Poss!

Jag och min söta bror Andreas då (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>