måndag 15 februari 2010

Måndag.

Måste bara säga att helgen var helt great!
Skulle lätt spola tillbaka om det gick alltså (;

Men ser ändå fram emot lördag :D fest i v-yttan då med massa sötisar.
Sett på fb att 221 har anmält sig att dom ska komma, så kan bli najs!
Sen vet jag att det är fler som ska komma som inte har anmält sig så ja,
får se hur många det blir.

Saknar min Anna-skrutt >: skönt att få träffa henne på lördag iaf :D
Ska festas rejält, eftersom jag fyller år då efter 12-slaget.
Skönt att äntligen bli 18. Och mitt leg kom i fredags, tog bara 4 dagar,
gick mycket snabbare än jag förväntat mig. Sååå...bara att vänta, det som är
såå kul.

Nej snart lunch och jag och Lina ska käka pizza eller nå :D
Hann tyvärr inte med nån frukost imorse så är något hungrig x(

ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>