måndag 8 februari 2010

Tråkig måndag igen dårå..

Började lite halvsegt på historian och sen på engelskan med när Titti
kom med nå dumt test på några sidor helt oförberett -.-'

Och nu meeeedia och jag orkar verkligen inte göra nåt idag, ganska
självklart eftersom att det är måndag! Hmm..

Ska fxa klart det sista med leget idag :) najs! Måste ju ha leg nu när
jag blir 18 ;) annars blir det ju lite jobbigt haha!

Men kom förövrigt in på kingen i fredags med mamma :D hon fixade
in mig ganska lätt. Sen träffade vi Johan och satt där och snackade
ett tag. Sen gick bara kvällen utför :( allt gick snett som vanligt och
jag blev sur på ***** för att hon var så jobbig! Gaah..

Men min kväll/natt blev räddad senare (: slapp Hedemora i alla fall (y)
Kan det bli bättre? :D haha..

Nu har jag verkligen inget mer att skriva. Visst var det här ganska
onödigt med men var mest för att fördriva tiden lite nu när jag
inte orkar göra nånting ><

Vi hörs la, poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>