tisdag 2 februari 2010

Push!

Ja har tränat push idag då, med Olsson och Ida :)
Det var jobbigt men kul, fast hade kanske kunnat ökat vikterna
lite till, men äh, blir lugnt i början tycker jag :D

Dagen började segt, trött som ett as! Men lyckades piggna till
lite sen blev det kebabrulle med sötnosarna på lunchen, sen tillbaka
till lite sega lektioner. Förutom "frågestunden" med Igge, det var
lite underhållande faktiskt (;

Sen blev det fika med Alex och Matilda, skönt att det är typ löst
mellan mig och Alex. Behöver fan inte bråka med fler alltså..
Vill försöka få allt bra, men det verkar ju lite omöjligt när det
gäller vissa... :( it sux..

Sen följde jag med henne när hon bokade bord på en och en halv, blir
middag där imorrn för att fira henne. Hon fyllde ju som sagt 18 idag,
stort grattis! :) snart min tur, pepp pepp pepp!

Och se ja, har jag inte så mycket mer att skriva.

Poss och ciao!

Hahaha, jag bjuuuder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>