lördag 27 februari 2010

Fredagen igår..

Den var grymt najs! :) gjorde mig klar och drog hem till Anna och smådrack lite, sen efter en liten stund kom Elin och joinade. Satt där och drack, lyssnade på musik och snackade lite. Och så väntade vi på att Amanda, Jessica och Ida skulle komma så vi kunde dra till Jerker tillsammans. Där var det en kul förfest, blev mycket kortspelande och massa skratt och smällar i bordet ;) kom ganska mycket folk där ett tag. Men sen drog jag, Anna och Elin med Johan på donken för han skulle käka.

Sedan drog vi till en och en halv där Marcus var snäll och bjöd mig på en grogg för att jag fyllt 18 :) alltid bra när man får spara pengar haha. Sen kom Jerker dit efter ett tag. Vi satt där och snackade ett tag innan vi drog vidare till kingen, där det var proppfullt med människor. Var det på en och en halv också dårå. Men mycket skratt fick man inne på kingen i alla fall! Haha..vilka människor det finns alltså :) drog hem strax efter två, Johan skjutsade hem mig så slapp gå (y) haha.

Och idag blir det myskväll med Amanda och Anna :) vi ska käka på lappens, mums! Chickybits med currysås och strips <3 älskart! Sen blir det väl lite annat smått och gott plus film :D skönt med lugna kvällar med dom bästa! :) kan tänka mig att det kommer att bli en hel del skratt ikväll alltså!

Så jag dissar tyvärr hotellet och jetlag ikväll babes ;) sorry till er som tjatat haha ^^

Vi hörs la! Poss

Bjuder väl på denna extremt sexiga bild, haha! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>