tisdag 2 mars 2010

Fotorunda..

Ja, jag och Andreas var ut på en liten fotorunda medan solen fortfarande var framme :) fick till riktigt fina bilder faktiskt, fast kan ju som sagt inte riktigt redigera dom så som jag vill ha dom, eftersom jag fortfarande inte lagt in PS på datorn än, använder Paint.NET nu, och det är väl egentligen helt okej, men inget för mig.

Men man får ju en sån enorm sommarlängtan när solen lyser, vill bara kunna gå ut och lägga mig och sola med en KALL cola i handen, eller varför inte en god drink? mums! Aja, antar att det inte kommer att hända än på ett tag i alla fall :(

Slänger upp några bilder så att ni får se :)

Andreas hoppar (:


Andreas slänger upp snö (:


Jag och Andreas (:


Jag och Andreas igen (:


Is i Andreas hand (:


Andreas igen (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>