onsdag 10 mars 2010

NK-prov..

Måste bara säga att NK-provet var mycket lättare än väntat ;o pluggade bara på G-frågorna och läste lite i boken + häftena. Sen skrev jag på alla G-frågor förutom en, sen alla VG-frågor utom en och sen alla MVG-frågorna :D får hoppas att det är rätt nu bara :)

Men vaknade imorse och mådde helskumt! Var helt kallsvettig och kroppen var helt slut..stod och sminkade mig men var sedan tvungen att sätta mig ner ett tag för att kroppen orkade liksom inte..men men, jag gick till skolan i alla fall, ville inte missa att göra provet. Och inte badet med för den delen. Men mådde fortfarande inge bra i kroppen sen fick jag så grymt ont i magen under tiden vi satt och gjorde provet, så jag drog hem istället.. Äckligt varmt var det i solen med vinterjacka!

OCH måste bara säga att Ballerinas nya kakor med kladdkakesmak var helt underbara! Man ska ju helst doppa dom i mjölk (säger förpackningen i alla fall ;) ) och då blir konsistensen och det inuti precis som en riktig kladdkaka! :) supergott!



Nej nu ska jag chiiiilla lite, och ge mig helg tack!

Over and out ;*

New, new and new! Jaa lite mer nya bilder på håret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>