torsdag 4 mars 2010

Torsdag och träning (:

Ja nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik och kollar när Andreas spelar LBP (: är barnvakt som sagt. Vilket är ganska chill nu när jag sitter här och han kan roa sig själv med spelet haha. Blev massa filmer igår innan vi somnade också. Först kollade vi klart på 2012 (som jag sett 3 ggr nu! haha), sen kollade vi på Niko på väg mot stjärnorna. Haha fett söt film ju! Blir väl att kolla klart på den ikväll, får se till att hålla mig vaken, träningen gör ju så att man kan somna ganska lätt ;) haha.

Sen ska jag äntligen fixa om mitt hår!
Ska inte vara helblond längre ;) fett najs! Kommer inte säga hur jag ska göra än :D bara några som vet. Och det får förbli så tills jag har fixat det ;) kommer att fixa det nu innan veckan är slut i alla fall, så jag kommer väl att börja idag :) spännande och se hur resultatet blir ^^

Nej nu ska jag..fortsätta lyssna på musik och kolla när Andreas spelar (;

PUSS!

Ja, jag på bilden dårå..haha ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>