söndag 28 mars 2010

Helgen..

Ja jag kan säga att min lördag var helt great! :D lite småfix hos Anna med henne, Jennifer och Kicki innan vi drog vidare till Jerker på förfest där lite annat folk var :) fick dock så grymt ont i huvudet ett tag :( men blev lite bättre när jag kom ut i friska luften innan vi gick in på hotellet, för där svettades man banne mig ihjäl sig uppe på dansgolvet ;) haha. Men alltid lika kul att skaka rumpa och bröst med Anna och co! :D haha. Och Madde slog nog alla alltså, hon dansade så att hon var alldeles dyblöt haha :'o men huvudsaken är att man har kul! :D och senare när jag skulle hem så gick Klingen med mig hela vägen hem, för han skulle ut och gå tills han blev nykter ;D haha. Men alltid trevligt med lite sällskap så jag klagade inte ^^

Och idag har jag vaknat och mått prima :) och det bar av till Borlänge. Där jag köpte nya jeans leggings och en tröja :) sen en såndär sminkgrej till min foundation, den andra har typ torkat x)

Nu sitter jag och spelar Avatar online på ps3 med Andreas :) han köpte det idag. Grymt fint spel :)

Nej, nu ska jag chilla och spela vidare!
Over and out!

Lina (: lyckades få en när hon satt på toa, men är snäll och inte lägger ut den ;)


Jennifer och Pilla på hugget hemma hos Jerker ;D


Bra att vara tjej ibland alltså (; haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>