måndag 22 mars 2010

Happ, måndag igen då..

Bajs på måndagar alltså! Finns det någon segare dag eller? :( vill ha sommarlov! Och bara 7-8 dagar kvar till påsklovet, skönt! :D me like! Har dock inte så mycket mer att säga om dagen, förutom att den har varit seg och jag har varit trött som en gnu!

Och jag pillade just bort skorpan på ett gammalt myggbett! Dom har ju fan redan kommit -.-' eller hade ett tag i alla fall!? Sååå...nu blöder det ganska mycket ._. suuuck!

Och som ni ser så är gamla designen tillbaka igen ;p haha..

Bjuder på lite charmiga pics som jag och Helena hade kul med på lunchen ;D
Först två normala ;)

Jag imorse ;p hade lite tråkigt..



Och en annan, dock oskarp :(



Hahaha jag och Helena (;



Jag och Helena igen, haha! (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>