söndag 14 mars 2010

Söndag..

Ja jag måste bara meddela att gårdagen var kul! :) började med att jag drog hem till Anna där hon och Jennifer var :) sen efter 5-10 minuter så kom andra Anna också, för vi skulle fixa nå alkohol till kvällen.. sen satt vi och förfestade hos henne ett bra tag. Sen bar det av mot Jerker, där vi var i ca 10 minuter kanske innan vi skulle dra vidare till En och en halv, mycket folk som vanligt :) sen blev det kingen, massa skratt där inne kan jag lova! Lyckades dessutom missa stolen när jag skulle sätta mig, så satte mig på golvet med ölen högt upp i luften, spillde inget i alla fall. Var precis som om att ölen vore mitt liv haha, eftersom jag var så noga med att inte spilla under tiden jag ramla :D bjöd alla på ett gott skratt i alla fall..haha. Men antar att det är bra att bjuda på sig själv ibland ;)
Var mycket folk inne på kingen med kan jag lova.

Sen idag har jag kollat upp lite inför imorrn med praktiken och så, bara hoppas på att man hittar dit ;p haha. Är ju inte direkt så jätte van med Västerås så att jag hittar ;)
Sen har jag legat och sovit på soffan typ hela dagen, något slut i kroppen alltså! Men vaknade lite då och då av att Andreas och Emilia satt och spelade LBP online med en, så dom skratta lite väl högt ibland och sen gjorde dom väl en massa ljud också (; haha.

Nej, nu ska jag nog försöka sova.
Gonatt allihopa (;

Haha jag lite full i baksätet (; den bjuder jag på..


Förfest hos Anna. Anna, Jennifer och jag på bilden ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>