tisdag 30 mars 2010

Ligger i sängen..

Ja idag har jag varit hemma pga ont i huvudet och ont i magen -.-' kuuul... Men är bättre nu i alla fall. Har typ legat och halvsovit hela dagen, förutom när Andreas och jag kollade klart på Avatar som han inte hade sett. Så fick se om den med honom. Och nu är klockan 00.23, så borde väl egentligen försöka sova. Men ska göra det efter att jag bloggat klart, får se hur bra det går att somna.. Annars smsa och underhåll mig tills jag blir trööötter!

Och imorrn blir det En och en halv med Anna och Ida, är ju karaokekväll ;D fast ska dock inte sjunga haha..känner inte direkt för det ;) kan bli kul att kolla på i alla fall :D

Nej nu har jag inget mer att skriva..
Over and out! ;*

Ooold! Bjuder på en massa gamla bilder! ;D


Gammal, men saknar håret lite...


Nanana...










Hahahaha, så hett!


Haha den här med! x)





Grr, handbojor! ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>