måndag 8 mars 2010

Dumma måndag igen

Ja då var första dagen i skolan efter lovet avklarad, trött som sjutton! Hade lite svårt att sova inatt och det gjorde ju inte direkt saken bättre :( har varit en lite seg dag, men fotade lite i fotostudion efter lunchen. Fick ta en massa egopics på Helena, för hon skulle ha bilder till sin header på sin blogg. Sen blev det lite bilder på mig och Lina också haha.

Och känner mig inte ett dugg pepp på den här veckan alltså. Ett prov nu på onsdag i NK och sen ett i historia på fredag -.-' får hoppas att jag sover bättre inatt så att jag kan plugga ordentligt, man vill ju gärna att sakerna ska fastna i huvudet...

Over and out!

Kan bjuda på någon bild från studion idag;

Jag och Lina (:


Och sen en på mig haha. Orkar inte ladda upp fler ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>