fredag 19 mars 2010

Fredag, hjärta på det!

Fan vad skönt med fredag, ska försöka vila ut så mycket som det går. Fast jag varit hemma i onsdags och igår pga att jag är sjuk dårå.. Men nu kan jag vara hemma utan att missa en massa ;)

Får se om det blir myskväll med Anna och Jennifer ikväll som sagt, mår ju som jag mår. Så finns inte direkt nån ork :( svettats som en gris hela dagen och varit allmänt lost i skallen hela dagen -.-' kul kul..not! Aja, ska lägga mig och vila en sväng sen och se om jag kanske blir lite piggare.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och slöar. Och kan säga att Replay - IYAZ fastnar ganska lätt i skallen alltså! Kommer att ha den i huvudet hela kvällen nu ;p om det inte blir "stoppa duvan" från det gamla serien som gick på Cartoon Network förut. Kollade på youtube i skolan och ah, den satte sig också ett tag haha.

Nej, nu ska jag kanske äta och ha det så gött jag kan (y)

Over and out bitches!

Lite ego-pics på mig tagna idag, som sagt..osminkad och sjuk ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>