lördag 18 juni 2011

Whoops!

Har inte uppdaterat nå bra här alls dom senaste dagarna, inte meningen egentligen. Har bara haft annat att göra sen inte varit så mycket vid datorn alls.

I onsdags så träffade jag Linnis en sväng för att få lite kläder som jag köpte från hennes bloppis, sedan blev det förfest hos Micke och sedan karaokekväll, skoj kväll! Träffade även min kusin Jennifer som jag inte träffat på jätte länge! Sedan blev det en promenad hemåt med Alex som hade en hel del att säga, haha :)

Sen ser det ut som om att det blir Kupolen på måndag, antingen själv eller med någon, fick ju pengar i studentpresent och såklart är man alltid sugen på att shoppa! Får ju inte nog av att handla sommarkläder heller ;) dessutom ett par nya skor skulle inte sitta helt fel det heller, haha. Fan, skulle ju vara nice att spara alla pengar med, men svårt när man är i ett litet shoppingberoende ;)

Nej nu ska jag spela lite crysis 2 online med min bror, vi hörs!
Bjuder på en bild på EN utav alla tröjor jag har nu, haha.
OCH den sista är en bakisbild, men även en ny tröja, såg nu att jag hade det på bild ;) den är från Linnis









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>