söndag 5 juni 2011

Mirre tipsar igen

Melba
Älskar hur mycket grejer som helst på denna sida!
Har så söta kläder, väskor också m.m. Vill så gärna beställa härifrån, men vill ju ha så mycket och det är ganska dyrt, det suger ju lite. Kan inte bestämma mig vilka kläder jag skulle beställa haha, men men, någon gång kommer jag i alla fall att beställa därifrån. Nästa gång jag får pengar tror jag, men gäller ju att spara lite nu när man tar studenten och inte har något jobb än. Men gud vad skönt det kommer att bli när man får ett fast jobb! Veta att man har en inkomst varje månad och inte bara fjuttiga lilla studiebidraget.
Men då är frågan, vad vill jag jobba med? Vet jag inte ens själv tror jag, haha. Tar nästan första bästa alltså, ska skicka runt till lite ställen.

Gonatt alla söta läsare, får mer och mer unika tittare varje dag, helt underbart att se! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>