tisdag 7 juni 2011

2 roliga historier!

Haha hittade dom här 2 historierna och tyckte att dom var lite roliga!

Historia 1:

En blondin ropade på sin pojkvän:
- Kan du komma och hjälpa mig med ett pussel, jag kommer inte på hur jag skall börja.
Pojkvännen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden på kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund på kartongen och vänder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sätta ihop det här till en tiger,
för det andra så tycker jag att vi skall lägga tillbaka alla Kelloggs Frosties i kartongen.


Historia 2:



En färgad man går in på en bar. 
En vit man säger: 
- Färgade är inte tillåtna här. 
Den färgade manen säger:
- När jag föds är jag svart; när jag fryser är jag svart; när jag är sjuk är jag svart och när
jag är död är jag svart! Men när du föds är du rosa; när du fryser är du blå; när du är sjuk
är du grön och när du är död e du lila! och du har nerver att kalla mig färgad!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>