lördag 11 juni 2011

Förlåt

Har inte hunnit uppdatera för att jag har tagit STUDENTEN! woooho!

Igår var det en helt underbar men overklig dag, så sjukt varmt också! Men men, allt gick bra förutom mina fötter, kunde inte gå på hela dagen, mamma fick linda in mina fötter innan jag stack ut på kvällen, gick bra ett tag sen fick jag ta av dom. Och idag har jag haft sönder världens största blåsa! Stuckit hål flera gånger och tömt, men det kommer tillbaka. Så nu har jag gjort stora hål, eller ja 2 stycken så det ska torka, haha.

Vill i alla fall tacka MP08 för alla dessa 3 år!
Även om vi inte alla kände varann så bra, så var det ju ändå en vana att träffa alla, kommer kännas så konstigt att inte få en kallelse tillbaka till skolan till hösten, men men. Får fixa en klassfest någon gång!

Bilder och sånt kommer snart, har en hel del plus videor som kommer att komma upp.

Håll utkik! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>