tisdag 14 juni 2011

Lockar

Ja, som sagt så suger jag på att göra lockar, så idag i brist på annat att göra så passar jag på att öva lite eftersom jag ändå inte ska göra något speciellt idag ;) haha. Men jag blev förvånad över resultatet, blev faktiskt snyggt! :D det enda som är lite jobbigt är väl att jag har uppklippt, och att det är lite jobbigare att få fina lockar där det är kortare. Men men, nöjd i alla fall som sagt! :) bjuder på lite bilder, men som alltid så är det ju alltid finare irl än vad det blir på bilderna ;)

Sen imorgon är det onsdag, och det blir karaokekväll med folk. Bland annat Madde som var mest pepp, har ju massa att dricka kvar efter studenten, så varför inte fira ännu en gång med den spriten? ;) haha. Och innan kvällen blir det att dra till Avesta för att möta upp Linnis, träffas en sväng och sedan ska jag köpa tröjor av henne som hon sålde på sin bloppis.

Och snart ska jag vara lite onyttig och göra chokladbollar med min bror :)
Känns som att jag måste ut och springa lite snart haha. Men har ju all tid i världen nu när man är arbetslös! haha.

Här kommer lite bilder i alla fall, plus några oseriösa Andreas tog ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>