söndag 19 juni 2011

Igår

Ja det var en kul lördag, och träffade sötaste Jim! Det var så sjukt längesen, men kul var det :) träffade lite andra man inte sett på ett tag heller, bland annat Katta, Ellinore, Malin m.m. Har dock inga bilder ifrån den kvällen, jo har två plus några flumbilder som jag tog med Malin, får föra över dom medan jag skriver detta haha.

Började ju med att jag drog ner till Halvan för att träffa Olsson en sista gång innan hon stack till Norge, vilket hon gjorde 6 imorse, sorgliiigt! :( vet inte när jag kommer att få träffa den bruden igen ju! Min fikarkompis, haha.
Men men, är glad för hennes skull och att hon tog detta steg, bra början på arbetslivet i alla fall!

Efter det så drog jag, Lina, Marcus och Martin upp till Carro, där det var lite folk redan och sedan kom det fler, där det var förkrök och mycket kul prat m.m. Sedan blev det Café Paris och träffade ännu fler folk och det blev en hel del skratt.

Kvällens roligaste citat:
Jim: trassel i pullan (jag hörde fel)
Jim: Vad saru att du sa saru? (och jag råkade skalla? han på näsan för att vi båda böjde oss fram, så klockrent, låter dock inte lika kul när man skriver det, allt var på skämt dock!)
Jim: Nu gnider vi varandra mot varandra

Sen var det såklart mycket mer men som jag inte orkar skriva just nu, haha. Men Jimsan, I have miss yoou! Kul att du kom hit igen! :)

OCH fick även bilderna från studenten idag, fan vad fort det gick att få dom då! Förvånad :)

Nej nu ska jag ta mig i kragen och dra ut och springa lite, vi hörs senare! :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>