onsdag 22 juni 2011

Onsdag

Ja, idag är det Onsdag och jag känner mig helt död! Vaknade runt 10 och var inte trött, men seg..så låg kvar i sängen till efter 11, och är fortfarande helt seg, ingen aning om varför! Tråkigt är det i alla fall. Inte bättre av att vädret är så ostabilt heller, vill ju ha sol så man kan dra ut med vänner och sitta vid en sjö och steka eller sitta ute och ha det nice helt enkelt! Har ju regnat hur mycket som helst, typ 1 vecka nu, och skulle fortsätta över helgen med, kul :(

Aja, idag blir det nog springtur med Alex, har kommit igång med att äta bättre igen och röra på mig, som sagt så behöver jag det och sitter hemma och får dåligt samvete av att jag inte har skött det som jag borde, men men..är ju inte så kul att springa när man har astma som sagt, det är plågsamt som fan när man väl står där och kippar efter andan och bara väntar tills man tar sig hem så man kan ta astmamedicinen igen. Tänker dock ta dubbelt av den innan jag sticker ut, funkade förut så får hoppas på det nu med. Annars blir det powerwalk istället, bättre det än ingenting i alla fall.

Nej nu orkar jag inte sitta här mer, vi hörs!
Puss

(ville föra över en bild med men det funkar inte nu tydligen så ja, kult!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>