måndag 6 juni 2011

Vardagssminket

Ja, tänkte visa er vad jag använder när jag sminkar mig.
Och nu tänker jag inte visa någon festsminkning eller så, det får komma en annan gång :)
Nu tar jag bara det som jag har på mig som sagt, till vardags! Haha.
Förklarar i ordning som bilderna ligger.

1. Först tvättar jag ansiktet med Niveas rengöringsmjölk, helt underbar mot huden! Använd INTE tvål när ni tvättar ansiktet, för att det torkar ut huden och förebygger finnar! Efter att du använt denna blir man jättemjuk.

2. Sedan smörjer jag in huden med Neutrogenas hudkräm, luktar gott och får huden att bli babylen, bra tips. Såg denna på Linnéas blogg och var tvungen att prova, och det är en grej jag inte kan leva utan nu!

3. Sedan har jag på IsaDoras puder, detta är jätte bra för min hud. Och den blir extra bra med Neutrogenas hudkräm på innan. Love it!

4. Sedan har jag den röda mascaran (det vita) från Loréal på dom över ögonfransarna, för att det inte blir bra när jag har det på dom nedre. Så på dom nedre kör jag bara med Maybellines orangea.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>