onsdag 22 juni 2011

Holy crap!

Haha fan vad jag hade att städa på rummet!
Har aldrig riktigt orkat tagit tag i det, som även många andra tycker haha. Men ja, Jeremiah kommer ju den 15 juli så måste ju bort förr eller senare ändå! Skönt att ta det nu så slipper jag stressa den sista dagen innan han kommer eller nåt. Låg ett ruttet päron på golvet, ew! Hade gömt sig under en massa kassar sen jag shoppat förut, inte okej! Men nu finns det nada på golvet och allt skit är kastat och sorterat vilka kläder som ska tvättas och inte tvättas. Sen vikt hur mycket som helst, så nu är min garderob full igen och fåtöljen är tom, haha ;)

Vill visa er bilder, man kan fortfarande inte lägga upp bilder??
Väljer ut dom och laddar upp sen när jag klickar på "lägg till markerade" så händer nada, den laddar sen händer det inget. Den bara står kvar där när den laddat klart....fu! Så bilderna kommer antagligen senare, förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>