söndag 5 juni 2011

OH MY...!

Herregud, imorgon är det kickoff för studentveckan! Allt känns så, overkligt? Blir att dra till Café Paris imorgon, kickoff för studentveckan som sagt! Så jävla underbart, sedan är det bara chillvecka med klassen och lärarna.

Tisdag: Kolla på balen tror jag?
Onsdag: Fixa alla skyltar till flaket och föräldrar
Torsdag: Studentlekar plus fixa flaket.
Fredag: STUDENTEN!

Omg omg..kommer bli så jävla skönt! Bara att börja söka jobb sen då, haha. Nej men ska bli så skönt att kunna jobba istället, tjäna pengar på det man gör och kunna flytta hemifrån osv. Ska även plugga som fan på körkortet nu när vi tar studenten, för nu har man ju faktiskt tid! Inga läxor osv. Så förmodligen har man körkort innan sommaren är över! :)

Nej nu måste jag kolla till min blomkål som jag håller på att koka! Blomkål i mitt 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>