tisdag 21 juni 2011

Seg dag

Ja, idag är det tisdag och allt känns ovanligt, segt? Känns som att ingen ska ska göra nånting idag, haha. Skönt att det är sol i alla fall, men alltid när det är sol så ska det blåsa?! Åh, så jävla tråkigt. Men men, kanske ska gå ut och slöa istället, sedan en springtur har jag bestämt mig för! Ska eventuellt ut och springa med Alex imorrn, eftersom hon inte kunde idag pga jobb osv. Känner att jag måste börja ta tag i det där igen, i need! Hatar perioderna som kommer när man verkligen tappar lusten och motivationen till allt! Men med alla träningsbloggar jag läser så får man nästan peppen tillbaka.

Tips på träningsbloggar:
PT-Fia
Sofi Lindberg
Denicé Lundevall
Anna-Maria Lacatus

Det är några av dom jag följer i alla fall. Mycket tips på proteinshake:ar, tabletter, olika träningar m.m. Bra för er som är osäkra på allt det här! :)

HJÄLP MIG HITTA!
Ja men mer då? Typ ingenting, förutom att jag är kär i såna här bilder som jag kommer visa nedanför! Är det något par eller några som vet några andra frivilliga som ställer upp på liknande bilder får ni gärna säga till! Tycker det är sjukt fina kort när det liksom inte är "porr", utan mer konst när folk är intima. Skulle gärna vilja försöka mig på att fota egna såna bra bilder. So tell me if you know!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>