onsdag 27 april 2011

Jeremiahs säng..

Ja här sitter jag i väntan på att min kära Jeremiah ska komma hem från jobbet..han stack runt 7 imorse och kommer hem runt 17.30..segt! Men men..kan säga att det är lite drygt att blogga på denna datorn, för det första så måste jag hålla in shift för att sedan trycka på en annan knapp så att det antingen blir ett "ä" eller ett "ö", eftersom dom bokstäverna finns i tyskan, men "å" finns inte så det måste jag klistra in varje gång jag ska skriva det. Sen så sitter inte t.ex. "y" eller "z" på vanliga platserna, så lär vänja mig lite..haha. Sorry för dåliga uppdateringar som jag lovade, har inte riktigt pallat det när jag varit här med hans familj och allt och haft det bra, men nu jobbar ju han så har tid för att skriva lite. Helgen spenderades på stan där han visade mig runt och vi åt ute, mys! Sen senare samma dag (lördagen) så var det grillfest med hans kompisar, dom hade den bland annat för mig, lite gulligt ^^ där dom bjöd på både mat och alkohol! Awesome, fick även ett sött halsband av Marie :) för att hon var så glad för att få träffa mig. Orkar inte skriva mer nu med alla dessa konstiga knappar osv, haha. Så uppdatera mer senare.

Men! Blir filmmys ikväll med tända ljus och mat, i love!

See you ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>