söndag 3 april 2011

Seg söndag

Har varit helt seg hela denna dag, ingen aning om varför..sov ovanligt länge också? Drygt i alla fall. Men men, kom iväg till kickboxningen där resten av gänget kände precis likadant, alla var helt sega. Antar att det är vädret, regnar ju som bara den ibland, men hellre det än mer snö! Inte mycket snö kvar alls nu här i lilla Hedemora, skönt! Så nu när snön är borta och när det inte är så blött ute så ska jag ut och börja springa, har sett fram emot det som fan enda sen januari när vi började träna hårt, inte så lätt att dra ut och springa när det är ishalt ute, haha. Men tog i ovanligt mycket på kickboxningen ändå, är förvånad själv! Med tanke på segheten.

Men men, ikväll blir det väl att lägga lite ansiktsmask och bara chilla framför en film innan man somnar, är fortfarande seg så. Och idag är det endast 21 dagar kvar tills jag sticker till Schweiz, vilket ger mig panik, för att jag vill vara klar med så jäkla mycket innan jag åker! Massa grejer med skolan...måste lägga på ett kål! Känns ju bäst om man kommer dit och veta att man kan slappna av för att man vet att man har gjort det mesta nu innan studenten. Inte panika som fan efter sista månaden. Nej men nu ska jag gotta i mig frukt och chilla, ha det bra alla läsare! :*

Har btw mer läsare och ny sidvisningar än jag trodde!? Wow, awesome! :)

Andreas får stå för dagens bild, var 2 år sedan tror jag, gillar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>