måndag 4 april 2011

Imorgon tisdag

Så ska jag först bege mig till skolan och hoppas på att jag mår bättre! Sedan handla ett PSN kort till min bror, sen ner till plushuset och köpa lite kroppsgrejer, kanske nått linne om jag hittar nå fint. Sen blir det att dra till gymmet med söta Alex och träna järnet! Efter det bastu och sola :) sen hem och kolla och hoppas på att jag har fått mitt micro-simkort till min iphone 4, eftersom dom stängde av mitt simkort jag har nu imorse, sen om jag fått den och funka kanske jag ska försöka bege mig ut på en liten springtur om jag orkar, vilket jag ska försöka om jag mår bättre. Sen efter det, duscha och efter det ansiktsmask, BUS och sedan kolla på dokumentären om Charlie Sheen kl. 21.55 på kanal 5! Reklamen för det såg nice ut, så why not? Se hur det har gått ut för för honom..så jävla tråkigt att han blev kickad ur 2 and a half men :( han gjorde ju allt..

Nej, nu blir det tv en sväng och sköta om "the smurfs' village" i iphonen innan jag ska sova! Ska väl tacka eller inte tacka Emma för att hon började spela det ;) haha.

Gonatt och sov så gott alla läsare ;*

Helena och Lina får stå för dagens bild! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>