fredag 8 april 2011

Stockholm igår

Igår var jag som sagt till Stockholm med klassen, en sista klassresa tillsammans innan studenten. Visst hände det en hel del kul saker, men jag var inte pigg för fem öre igår. Min hals fuckade totalt, den försvann helt ibland, så Natha fick beställa lunch åt mig, för då var den helt borta. den kom och gick lite som den ville..skit drygt! Var först National muséet, lunch på National muséet, fotografiska, sen fri tid fram till 17.30, sen mellan kl. 18.00-21.00 så var vi i Konserthuset och kollade på Beethoven och Vughan Williams, spelade bara musik. Var ganska lång tid och jobbigt för mig som behövde hosta lite då och då..sen buss hem sen skjutsade Nathas mamma hem mig. Sjukt tråkig bussresa dit, helt ensam längst bak i bussen..men på vägen hem var alla nästan bak i bussen och det var kul! Förutom att jag inte kunde prata -.-' Jag och Johanna masserade varandra ett tag också, behövdes!

Bilder kommer när jag har fört över dom, har dock några nu med lite dåliga bilder på lite kläder jag köpte, dock inge pigg för att fota allt just nu, är ju fortfarande sjuk.

Som sagt lite bilder på kläderna, sen även min nya bh, wonderbra! som jag fick hem idag, sen så blir det naturgodis för mig till kvällen och försöka bli bättre. Puss på er! :*











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>