måndag 11 april 2011

Måndag igen

Har varit i skolan en sväng, sedan bar det av till Borlänge polisstation för att fixa pass. Satt där i ca..50 min kanske? Alltid mycket folk där..sen efter det bar det av till Kupolen där jag köpte två par skor! Ett par svarta converse, för att det är enkelt och snyggt och passar till det mesta! Sen ett par snyyyygga klackskor, har endast bild på dom som jag kommer upp, sen har jag inte heller visat alla kläder från Stockholm, så visar en bild på en skjorta, kostade 149 kr från början men var nu sänkt till 50 kr, härligt! Sen har jag även köpt en skinjacka av Olsson, eller ja, inte hunnit betala än, men det kommer! :) Och så köpte jag förresten en ny resväska tills jag åker till Schweiz, vilket jag gör nästa fredag, OMG...tiden går så fooort, får ångest över skolan! Pluuuugga...!

11 dagar kvar tills jag åker!





Skjortan är mycket sötare i verkligheten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>