tisdag 19 april 2011

Glöm inte...

...att hålla utkik på bloggen efter updates och bilder från Schweiz, åker som sagt på fredag, lovely!

Och just nu sitter jag och kollar på Harry Potter, den sista som är ute just nu, längtar som tusan till sista delen kommer ut! Ser den igen nu med min bror för att han inte har sett den än.

Kommer inte hinna skriva så mycket innan jag åker på fredag, eftersom jag måste färga hår (har klippt det idag så) och packa en massa och se till att verkligen inte glömma något! Vore ju jobbigt..men som sagt så kommer Jeremiah att jobba 4 dagar under den tiden jag har här, då ska jag komma med bilder och lite roligare saker jag gör där m.m. Kan bli intressant så glöm inte att kolla bloggen! :)

1 kommentar:

  1. va roligt, men asså tror du att de är en säker sida att beställa hemifrån? :o

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>