torsdag 21 april 2011

1 dag kvar!

Oj oj oj vad tiden får gort, imorgon flyger jag till Schweiz 08.50. Lär alltså gå upp runt kl. 03.00 inatt! För att hinna fixa och verkligen kolla det sista innan vi drar, vi lär åka runt 04.30 eller tidigare, för eftersom det är påsk och så nu så kommer det vara en massa kontroller på vägen till Stockholm, mamma kollade upp vart och det var hela vägen. Så ja, blir att åka i tid, måste vara där runt 07.00 typ, för att checka in allt plus att vi ska hinna växla pengar där osv. Kan ju säga att jag inte kommer att få mycket sömn inatt, för det första så kan jag inte sova tidigt, det spelar ingen roll om jag ska göra nåt speciellt eller ej. Sen så kommer säkert nervositeten komma igång lite, för den har som sagt inte hunnit komma änuu. Så blir väl att sova i bilen dit om jag kan plus planet, men lovar att jag inte kommer det, kommer ju förmodligen vara för spänd för det ;D haha.

Så denna dagen består av att packa, och handla med lite grejer som Jeremiah och hans familj vill ha, sen fixa mig hår och allt innan jag lägger mig så slipper jag stressa sönder på morgonen när jag förmodligen kommer att vara trött.

Glöm inte att följa mig här sen när jag uppdaterar med vad som händer där nere plus bilder! :D
Kommentera gärna när jag väl börjar! Säg vad ni tycker och hur allt verkar m.m.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>