måndag 18 april 2011

4 dagar kvar!

Herregud var snabbt tiden går! Endast 4 dagar kvar..känner mig lite stressad, vet inte varför? Måste ju tvätta, packa, färga håret osv..fast ska dock klippa mig imorgon, skönt! Luggen är lite för lång och för tjock just nu. Och kanske nervositeten börjar krypa fram lite...är nog mest för att flyga ensam, känner mig lite lost med tanke på hur längesen det var jag flög! Tur att det inte är långt i alla fall, tar 2 timmar och 40 minuter dit, och 2 timmar och 35 minuter hem haha. Sen kommer jag förmodligen att blogga när jag är där, eftersom Jeremiah jobbar 4 dagar, så kommer väl inte ha något bättre för mig. Sen visa bilder därifrån, så stay updated! :)

Han skickade lite bilder igår, och oj oj...inte liiite lyxigt dom har det, 3 våningar med dessutom. Kan visa någon bild här, sen får vi se hur mycket jag hinner uppdatera i veckan, är ju sam sagt en hel del att göra.
Och bjuder på en bild på mig med sommarkläder som har åkt fram! :)





1 kommentar:

  1. Jo jag fick den. tack så mycket :D de är ju nästan bara ett måste att köpa dem där ;)

    SvaraRadera

Tell me what you think! ;>