onsdag 6 april 2011

Sjuk

Jahapp, då var det tisdag och jag ligger hemma och är förkyld..blev väl värre efter att jag gick hem i regn igår. Så är hemma idag för att försöka bli bättre till imorgon, ska nämligen till Stockholm då med klassen och göra lite kul saker. Sen shoppa om jag hittar nå nice! :)

Ja vad händer annars då? Inte mycket alls, just bytt ringsignal till min egna via iTunes, eftersom man inte kan göra det direkt i mobilen. OCH, jag måste tips er om något smart, eftersom jag är sjuk så dricker jag mycket te med bland annat pepparmyntshonung som är nice som fan mot halsen, men jag använder tee sticks, dock har jag inte grönt te utan med frukt, mumsigt! Jätte smart, behöver inte krångla med att krama ur påsarna osv, bara stoppa ner den som den är i det varma vattnet och rör om lite, sen vips, så är det klart! Prova vettja :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>