onsdag 6 april 2011

Här ska ni få se!

Nu har jag minsann tagit en egen bild på "Royal T-stick", var visst inte frukt vi hade utan citron, haha :) men det är super smidigt i alla fall! Hoppas alla andra märken kommer att börja med det också. Sen bjuder jag även på några ritktigt ocharmiga bilder på mig också, ser ut precis som när jag vaknade, helt sjuk..hostig som fan, nyser, näsan rinner/är täpt osv..hatar att vara sjuk :( så jävla tråkigt..och solen skiner som fan också, 20 grader ute på altanen! Men nere hos Jeremiah kom den oväntade värmen för dom, 40 grader i solen och dom går i shorts, wtf liksom..önskar att Sverige var ett lite varmare land jag också!

Aja, här kommer lite sjukling bilder ;) har en mugg målad av Lasse Åberg, "packad mus" heter den som ni ser på bilden längst ner haha.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>