söndag 31 januari 2010

Hörru, förlåt.. :(

Ja, inget verkar då gå åt rätt håll i alla fall :(
Jag vet inte hur jag ska förklara det, för det går fan inte.
Jag menar i alla fall inget med det som kanske missuppfattades
så extremt lätt? Vill ha det som innan. Och jag vet verkligen
inte varför jag gjorde så. Men du måste tro mig, när det gäller
det jag sa till dig igår. Jag vet hur det känns, ha ju varit med
om det 3 gånger nu. Och vill inte vara likadan. Hoppas du kommer att
tro mig så snart som möjligt, för jag menar det verkligen. Och du
har liksom inte varit någon "reservvän", utan du har verkligen varit
en så enormt bra vän! Som jag hoppas att jag får behålla, annars vet
jag fan inte vad jag ska göra. Orkar inte förlora fler vänner..visst
vet jag att jag gör många saker som är fel. Och ibland bara händer det,
utan någon bra förklaring. Men önskar att det aldrig hände, såklart!
Jag lovar att det aldrig kommer att hända igen, för jag är egentligen
ingen sån.. åh, vill bara försvinna :'(

Hoppas att det här löser sig, och att du förstår mig :(

Help me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>