torsdag 21 januari 2010

Tordag (y)

Jadu, vad ska man säga? :)
Har nyss fört över lite mer musik till mobilen, kan verkligen
behövas! Eftersom jag sitter på en buss i över en timme sammanlagt
varje dag, man tröttnar ganska lätt på musiken man har på mobilen då (;

Och idag är det träning, woho längtar! :D
Är så enormt kul så det finns inte! Plus att man känner sig piggare
i kroppen efter att man tränat så ja, peppen finns ;)
Sen ska jag kanske träffa Anna före, om hon nu lyckas ta sig in till stan.
Men det får vi hoppas! Annars ska jag träffa henne imorrn istället (:

Och måste bara säga att idag äre PRICK en månad kvar tills jag fyller!
18 jävla år, nu jävlar!

Men nu pallar jag inte skriva mer (;

Over and out! Ciao ;*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>