måndag 25 januari 2010

LBP-dag!

Har varit hemma idag pga att jag mått grymt illa :(
Det suger som fan, men har haft en lugn och skön dag i alla fall.

Gick upp försökte käka med mamma och pappa, sen gick jag in och
la mig på soffan för att invänta pappa så vi kunde prova en bana
på LBP som en "online-kompis" fick oss att fastna på haha!
Jag låg och spelade i 1-2 timmar innan min bror kom hem, och han
klarade det nästan med fan, det gick inte :( haha. Han körde bra
länge han med haha. Sen loggade våran "online-kompis" in så då struntade
vi i den banan. Sen valde han typ en likadan!? som vi som sagt inte klarade.
Men det gjorde han! haha. Lite underhållande spel det där ;)

Har spelat det hela dagen, så finns inte så mycket mer att skriva.
Förutom att jag ska fika med Matilda imorrn och sen träffa Anna :D hjärta på det!

Sååå, vi hörs la! Poss

Oooold som satan! Men får duga för den här gången ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>