lördag 30 januari 2010

fan, fan och FAN!

Nu är jag verkligen totalt nere på botten igen, bara så att ALLA vet.
Allt går åt fel håll och allt missuppfattas hela hela tiden. Och jag
vill verkligen inte att det ska bli såhär. Blir så jävla ledsen :'(

Gråter mig till sömns och önskar att jag var någon helt annanstans
och slapp alla problem. Jag undrar om jag verkligen kommer att komma
ifrån det här någon gång. Känns inte så. Det rasar mer och mer, och jag
kommer fan inte upp. Jag ÅNGRAR ALLT, en person som vet vad jag pratar om.
Och hoppas du kommer att inse det någon gång :( eller snarare sagt vill inse..
Du betyder så jävla mycket för mig, och fan..så sabbar jag skiten. HELVETE.
Nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till. Åh......

Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Och vill kunna kontrollera mitt liv
igen, och slippa göra fel ibland..

I hate the way i've become..

Fuck life..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>