söndag 3 januari 2010

Avatar på bio (:

Ja jag såg som sagt Avatar på bio med Matilda.
Den var sjukt jävla bra! Men lite jobbigt att
den började en kvart senare än vad den skulle
sen typ i slutet så blev det avbrott kanske
15-20 minuter. Blev nå tekniska problem -.-
Var fullsatt i alla fall, märks att många
vill se den! haha. Jag rekommenderar den
som fan :)

Sen tidigare idag har jag väl bara slöat.
Fast åkte med Matilda till Hurta runt 16?
Vi var där tills filmen skulle börja, plus
att vi skulle in på hemköp innan och handla
lite gott till bion ;)

Sen ja, finns det väl inte så mycket mer att
säga om denna dag.
Har dock typ legat inne hela helgen och bara
slöat och tagit det lugnt med en massa filmer.
Har varit ganska skönt faktiskt :) kunde lätt
behövas efter nyår haha ;)

Får väl se vad som händer utav resten av veckan.
Har inget planerat än typ. Men måste i alla fall
hitta på nåt, orkar inte sitta hemma med alla
tankar jag har, och alla idioter som finns.
Det suger verkligen! Hatar när folk inte kan
vara ärliga eller VÅGA säga saker bara för att
dom kanske får en massa skit tillbaka? Men det
är som sagt deras egna jävla fel :)
Blir i alla fall att försöka fika med Anna om
hon lyckas bli frisk någon gång! ;D
Behöver dock min hårspray hos henne också -.- haha.

Aja, ttyl! ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>