lördag 2 januari 2010

Nyår :)

Måste bara tacka alla som var med på nyår :)
Hade riktigt trevligt faktiskt! Blev väl kanske
lite mer folk än väntat haha. Men det gör inget för min del.
Bara trevligare då (:

Och det var äckligt kallt vid 12-slaget alltså! Min fötter
höll verkligen på att avlida! Så smög hem till Klingen
igen efter en stund. Träffade sjukt mycket folk ute iaf,
alla samlas ju vid rondellen så inte så konstigt men ändå haha.
Synd bara att Annababy drog hem :( saaaaaknade dig ju!
Vi som hade peppat så mycket inför det här liksom!
Men fler tillfällen kommer :D

Sen efter ett tag så drog vi hem till Marcus med folk.
Hade det sjukt trevligt där med (: sen runt 5-tiden?
Så började vi dra oss hemåt, kom väl hem runt 6.
Var kallt att gå hem! Var fortfarande riktigt full
när jag gick och la mig, och var fortfarade full
när jag vaknade haha. Så dagen efter var en extremt
seg dag kan jag lova!

Får väl hoppas att alla andra också hade en trevlig kväll.

Jag bjussar på några bilder (;
Gillar inte vissa riktigt, men aja..här bjuds det!

Cya!

Söta Anna (:


Jag & Anna!


Jag & Olsson!


Jag & Andrée!


Lite av kvällens dricka (Y)


Och såhär slutade min kväll? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>