tisdag 19 januari 2010

Oj oj oj...

...ouppdaterad fer sure!
Har som sagt krånglat lite med internet här hemma, men nu
så är det fixat :) har bara surfat runt med mobilen hela
dagarna, men inte orkar jag blogga på den heller (;

Har inte direkt något nytt kul att säga heller.
Men kan säga att jag har pluggat ganska mycket idag! Great!
Känns skönt, ska som sagt klara av den här terminen bättre,
kunde ju som sagt inte plugga så bra förra terminen pga av
vissa saker, lärarna vet om det och dom förstod så det är najs!

Mår bättre nu faktiskt än tidigare :) hatar när såna där deppiga
perioder kommer, inget lust/ork till nånting. Men det har släppt
och jag har lust att göra saker nu för tiden ;p fast problemet är
ju Hedemora, vad kan man göra här? Ingenting! Såå..det suger ju lite.
Men man får väl göra det bästa av situationen, umgås med dom bästa som
man verkligen kan ha kul med utan att det ska bli en massa skit :)
Och jag saknar Anna >: skvallerpressN^ liksom ;)
Kan lova att hon är en äckligt bra kompis! Bättre än dom flesta här i stan,
-host-. Blir att träffa henne nu i veckan och keeeka våra smaskiga kebabrullZ!

Men ja, nu orkar jag inte skriva mer idag. Har ju inget att skriva
heller så..Ciao! ;*

Får bli en gammal bild på mitt öga efter att jag duschat (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>