söndag 24 januari 2010

Söndag

Ja då var det söndag igen då!
Hatar verkligen söndagar, allt är sååå tråkigt! Det enda positiva
nu är väl att träningarna har börjat komma igång igen osv. Det
får en i alla fall att bli trött på kvällarna efter att man vänt
om på dyngen under helgen :)

Har inte direkt gjort så mycket den här helgen. I fregads var jag
ju på "utflyttningsfest" för Marcus. Det var helt okej :) var lite
bråk men annars var det trevligt :) började i alla fall hos Anna,
sen efter ett tag så kom Jessica dit. Och så satt vi där och hade
det trevligt ett tag med massa skvaller. Sen hmm, bar det av vidare.
Och drog ut en sväng på stan och träffade folk innan jag drog hem.
Kom hem ovanligt tidigt faktiskt ;)

Och lördag då hade jag bara en skön dag hemma. Spelade lite med min
bror och åt och drack lite gottgott (: var längesen!
Sen kollade jag på "Highway" som gick på tv:n innan jag somnade.
Den var faktiskt najs :)

Och ja, sen har det inte hänt så mycket mer. Hoppas på en någorlunda
trevlig söndag i alla fall :)

Cya, puss och smek!

Ja får väl bjuda på en bild efter att jag lagt i lite blont i håret
första gången innan jag började bleka mer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tell me what you think! ;>